wtorek, 1 marca 2011

back

Hej  hej sloneczka!
mam nadzieje że uda mi  się zamieścic posta, bo  naprawdę jeżeli  chodzi  o  moj  internet to  szkoda slow, ale taka jest  Polska, pieniądze to  chca ale dac cos od siebie to  juz lipa o  ! . Ale nie mam zamiaru  się denerwować, bo  i  tak juz mi  głowa buzuje,  internet, i  na dodatek  egzamin ustny z genetyki,  mozecie wierzyć lub nie ale chyba polegne, egzamin  w  piątek   a ja tak naprawde dopiero  dzisiaj  zaczełam się uczyc, całe popołudnie ! Dzisiaj  chce wam zaprezentowac jedna z  moich  ulubionych  sukienek    z super materialu  welurowego  ,  kocham ten materiał, bluzy  dresy  oj  tak mozna to  spotkac w  mojej garderobie !. Sukienke oczywiście kupiłam w  H&M za 79 zl, kiedys miałam chopla na punkcie river island , niestety  ceny   spowodowaly  ze nie moge sobie pozwoić na   odzież tej  marki dlatego  teraz moim  faworytem jest  H&M  i sh .Kiedys wspominałam o  swojej  diecie , i  wiecie co  trzymam ja  , chociaz pokusy  sa na każdym kroku , gdzie sie nie pojawie tam slodycze,  jak zgrzesze potem  ćwicze ok  2 godzin , i  widzę po  nozkach  i  brzuszku  że rzeczywiście efekty są, ćwicze a6w , i  rowerek  w  powietrzu   i   stacjonarny, bardzo  wyszczupla nozki! Slyszałam wiele opini o powiekszającym się miesniu  , jednak  ja nie jeżdze dlugo  po  2 godziny dziennie i  poki  co  jest  ok  ! Podstawa to  2 litry  plynów codziennie, woda mineralna, i  różne ziolowe herbatki   o  których  ostatnio  sie dowiedziałam ze  takie cudowne nie są !
  OK  ja uciekam  robic nowy  nagłowek    i  pobuszowac troche po  ebayu   , trzeba korzystać poki  jeszcze internet w miarę chodzi!



 NO TAK ZAPOMNIALAM SIĘ , WSTAWIENIE ZDJĘCIA PRZY  TAK SZYBKIM TRANSFFERZE NAPEWNO  JEST  MOZLIWE ! WYBACZCIE WSTAWIĘ JUTRO  Z RAŃCA! BUZIAKI :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz