sobota, 26 lutego 2011

....

Hej :)
 Na wstepie pragnę zaznaczyć że po raz już którys moja przerwę na blogu  sponsoruję  firma ***** hehe , internet , a dokładnie jego  brak  o !  Juz czasami  nerwicy  dostaje , nie dośc że tyle pieniędzy  wydałam na jego  modernizacje , a zadowolenie , no tak moze na początku  bylo , ale to  co  dzieje sie teraz szkoda słow,  juz myślałam ze kolejny weekend będzie bez niego (internetu) ale  na szczescie chodzi  i  dośc szybko! Co  u  mnie , nic ciekawego   próbuje sie jakos zabrać  za nauke na USTNY (  :(  ) EGZAMIN  Z GENETYKI   oj  czuję że będzie cięzko, bo  kmpletnie  nie chce mi  to  wejśc do  głowy, ale co  tam  damy  radę!
Ehh  znowu  cos muli  ,  ide bo  nerwy  mnie zjedza może późnym wieczorem zawitam  i zdołam cos napisać !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz