piątek, 4 lutego 2011

Power run

Hej  Kochani!
juz mam dośc tej  nauki  , bakterie genetyka  geny   i  na dodatek  fizjologia najgorsza !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No ale cóz   trzeba sobie dać rade , i  jakos przejśc przez ten cięzki  czas !
Ze stresu  ostatnio  spać nie mogę:-/, tymczasem piję cudowna kawusie  ,a   potem , no  cóz trzeba wracać do  książek  do  zadań itd...
Najgorsze jutro  rano  trzeba wstać , ale nie jest  tak źle , bo  pierwsze zajęcia z  Dziekanem  którego  uwielbiam  , a zwłaszcza przedmioty   ( jutrzejszy  ewolucjonizm). Co  u  mnie nowego  modowego  że tak ujme, nic ciekawego  , ostatnio  zauważyłam że bardzo  szybko  rosną mi  włosy   i  sa jakby  gęściejsze co  bardzo  mnei zadowala . Stosuje suplement BODYMAX PLUS  i   moge szczerze go  polecic ! A wracając do  włosów to  ostatnio mozecie mi wierzyc lub nie uzywam szamponu  Bambino   chyba  tak się nazywa  za 2 zl   taki  z  kaczuszką na opakowaniu   dla dzieci,  jest  super ! . Wlosy  po  nim  sa extra!
 Wczoraj   o  godz 20.50  wskoczyłam do  deichmanna w  sumie wracałam do  domku  i  miałam po drodze i   spodobaly  mi  sie dwie pary  bucikow , już zamieszczam zdjęcia.

 I jak które ładniejsze?
 W ogóle mam dla was informacje, ostatnim czasem udalo mi  się zakupić na ebay-u slynne buciki  ZARY  wedge  kopytka , rozmiar 41, ale coś czuję  że i  tak ich  nie ubiorę  bo    beda za wysokie, więc jakby ktoras chciala mogę odsprzedać kupilam je za 180 zł ! zamieszczam zdjęcie poniżej
 A tymczasem uciekam troche posprzątac trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz