środa, 9 lutego 2011

CAT

hej  kochani!
Co za cudowny dzień , słoneczko  ,  tylko, no  własnie wstrętny wiatr ... jak ja go  nie cierpie no  ale cóż:)
Co  u  mnie , przede mna 3 ważne egzaminy USTNE  oj  boję się , ale dam radę ! o !
Ostatnio pisałam że jestem na diecie , i  schudłam  ok 4 kg, mogloby być lepiej ,ale jestem bardzo  zadowolona z  tego  wyniku .Z jednym z  czym sie trzymam to  nie podjadam slodyczy, i   wiecie co  nawet mnie do  nich  nie ciągnie, czuje sie super, czuje jak oczyszcza mi sie organizm , chce się zyc,  bo  bywało że ciagle tylko  stekałam  jak stara babcia że to  boli  że tamto  że siamto ! . Terapia 4Flexem  działa cuda na moje spruchniałe kości  i  o  dziwo  na paznkocie! Super dawka magnezu  w BODYMAX, poprawia pamięc oj  tak napewno( czwóreczki   na studiach  heheh...)Jeżeli  chodzi  o  moje szaleństwo zakupowe, to  musiałam "zacisnąc pasa", trzeba oszczędzać bo  naprawdę. Tyle rzeczy  by  się chcialo  no  ale nie każdego  stać na wszystko, czasami  przeglądam blogi  słynnych  szafiarek  z moja mama, i  tak  tylko  mozna pozazdrościc.  Bo zarabiajac 1000 zł , na dużo  sobie pozwolic nie mozna, no chyba ze ma sie jakas super płatna  pracę !
ok  wstawiam  zdjęcia. tymczasem uciekam trzymajcie się ciepło!
P.S UWIELBIAM WRĘCZ KOCHAM WSZYSTKIE FIKUSNE   CZAPYY  Z  RIVER ISLAND ! TUTAJ KOT! O !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz