czwartek, 20 stycznia 2011

heaven can wait

Puk Puk Puk...:)
Więc od dzisiaj nowa szybkośc internetu, mam nadzieje  że juz nie będe wyzywaćccc , krzyczeć   siedząc przy  komputerze hehehe, bo  poprzednia  szybkosc byla nie do  zniesienia , mam radiówke więc  chyba dużo  pisac nie muszę.....Ale teraz się ciesze tym co  jest  ,a  jest  naprawdę godnie , już  wieczorem zacznę ściagać teledyski   italo  : mikrofon  jest   więc sobie troche pośpiewam .A co  z nowinek  modowych  uhmm  udalo mi  się upolowac super pudrowa  marynarkę z  H&M Divided w  lumpiku  za 10  zł . Zdjęcie poniżej
Strasznie mi  się spodobał żakiecik , bo w  sumie    od dawna na taka polowałam  no  i  grzechem bylo nie wziąc za 10  zł...
A własnie musze pokazac wam moje dzielo koszulka  z  panterkowym krzyżem ,  inspiracja  dla mnie byl sweterek  Mariny  czarny , a  ja zrobiłam topik  bialy  , później  wstawię  zdjęcie .
Tymczasem uciekam dalej  uczyć się z Mikrobiologii...

1 komentarz:

  1. kurcze ty to masz szczęście taki żakiecik za 10 zł zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń