wtorek, 11 stycznia 2011

Chomiczek

Hej  Kochani!
 Ja dopiero  wstałam do  3 nad ranem  uczyłam sie   krzyżowek  dwupunktowych  i  trzy  na genetyke ogolna grrr. Zaraz pędze do  fryzjera "obgadać" moja  mała metamorfoze związana wlasnie z  wloskami  , będe korzystać z sauny  do  wlosow , przyznam się ze pierwszy  raz sie z  czymś takim spotykam , no ale coz przekonam sie teraz osobiście jak to  działa!
 W ogóle to  wczoraj stwierdziłam ze chyba czas zacząc oszczedzac, dzisiaj  zaczynam porządki  w szafie  , bo  sporo  tam rzeczy   których  kompletnie nie nosze, chomikuję?
Zauwazyłam ze czasami  kupuje jakas rzecz nie  koniecznie w celu  noszenia , tylko  sam fakt posiadania jest  ok  , głupie co  nie ? . Ale czas to  zmienić , ciuchy  to  nie wszystko, a  po drugie nie szata zdobi człowieka:)
uciekam i życze udanego  dnia /  buziaki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz