wtorek, 4 stycznia 2011

80'

Hejka wszystkim!
 W końcu  internet zadziałał, ile ja musze się namęczyć, nadzwonić, żeby  zaczal  chodzić tak jak trzeba , a nie  jak to bywa że strona pol  godziny sie otwiera tak tak to prawda. NIE POLECAM NIKOMU  RADIÓWKI!. Zastanawiam sie nad zmiana operatora, i  mysle że do  końca miesiąca nastąpi "przeprowadzka".
W ogóle na wstępie zapomniałabym , ale chce podziękowac za tak liczne wizyty  , jestem w   szoku  , oczywiście poztywnym, dlatego  serdecznie dziękuje. Ja  z swojej strony ,postaram się pisac i  zamieszczać jeszcze ciekawsze i  interesujace posty !
Dzisiaj  do  południa latałam to  u  babci  , to  z  koleji  z babcia na mieście i  wchodząc do  pewnego  sklepu   z  butami   poprostu  fallen in love at first  sight hehe  sliczne moje wymarzone botki  z  kożuszkiem rozmiar 41 przymierzyłam  okazało się ze super mogly  by  być ciut większe ale co  tam , niestety  botki  miały  10  cm   korek, i  to  właściwie spowodowało że odlożyłam je, zapytacie  skad moje przerażenie otóz mam 180  cm  wzrostu   co  z  10  cm  korkiem daloby  190  :-/.  Kocham swoj  wzrost  i  buty  z 5 cm korkiem ok  nie ma sprawy  ale 10... , może pewnego  dnia sie przełamie!
W ogóle to  zakochałam się tez w  kurteczce , tak tak naogladałam się teledysków z  lat 80  -tych   i  strasznie podoba mi się ten styl , chodzi  o  skorzana kurteczke z  fredzlami  , ktora byla  , no wlasnie "była" jeszcze nie dawno  dostepna w  jednej  z  sieciówek  H&M . może któraś z was ja widziała ,albo  chociaz podobna nie musi  byc z  H&M!  ja tymczasem uciekam do  później  / buziaki    :*:*




P.S dzieki  za odpowiedzi  ,  w  ramoneske  zaopatrzam sie  w galerii  kazimierz  w  krakowie , jakby ktos  był chętny to  sa w  cenie 75 zł !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz