środa, 5 stycznia 2011

Hi Hi Hi !

Hi!

Dzisiaj  nie zacznę notki  od tekstu  ze dopiero  wstałam bo  ,  obudziłam się o  8  , mimo  że szłam o   3 w nocy  spać. Oglądałam super produkcje Mela Gibsona bodajże na TVP2 :"Człowiek bez twarzy", bardzo  poruszajacy  film , i  polecam szczerze bo  warto  !
Miałam wybrac się do  Bydgoszczy  po  marynarkę do  H&M-u , ale złapałam lenia i nie pojechałam natomiast    zadzwoniłam.... , odłozona ,  ja to mam szczescie wszystko  ostatnie i jeszcze w  moim rozmiarze,  odlozyłam sobie  słynna ostatnio  marynarke  koronkowa  tylko  że czerwona, zamieszcze zdjęcie  w  piątek  , przecena z 129 zł na 40 !, więc warto  .
 Wstawiam tez zdjęcie bucików które kupiłam na wyprzedazy  w  deichamnnie z 139 zł na 69 zł.!
I jeszcze jedno  zdjęcie pazurów, jak podoba wam się kolor?

1 komentarz: