wtorek, 18 stycznia 2011

Zakupy....

hej kochani!
 i  tak jak zleciał wam dzionek? Mi  "Uczelnianie", a   potem juz bardziej przyjemnie zakupowo:)
 Nawiedziłam dzisiaj   H&m tym razem Galeria Pomorska  o dziwo! zlapałam kilka ciekawych  fantów!  w  tym jedna cudowna sukienke   za 40  zł, jutro  wstawie zdjęcie  gdyż teraz jest  to  niestety  nie możliwe z  racji  mojego  cudownego  szybkiego  internetu!
Miałam nic nie kupowac , ale ostatnim czasem udalo mi  się sprzedac  dwie torebki  z River Island których  już dawno  nie nosze wiec  mogłam dzisiaj trochę zaszaleć . Jeżeli  chodzi o  diete to  jak najbardziej  ok  nie jadam słodyczy  ćwicze więc do  przodu  . Jutro  wieczorem kregle z  Rozikiem   hehehe . Tymczasem uciekam,  mam zakupiła mi  dzisiaj w   w lumpiku  czarna koszulke i  zaraz będe ja przerabiać.
Pozdrawiam  wszystkich odwiedzających  i  dziekuje za miłe komentarze! :* Buziaki



 a  niech  bedzie rózowy  post  o !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz