środa, 12 stycznia 2011

Rock .

hej  kochani:)
Dosc obijania trzeba zacząc się porządnie uczyć !
Jutro  nie jade do  Bydgoszczy  , mała zmiana planów.
Teraz czekam na lubego  i  trzeba jechac  po jakies jedzonko do  POLO MARKIETU , jak to  mówi  moja kochana babcia.
Dziś przyodziałam  kurteczkę z  H&M by night  te z  fredzlami  cudna  w  szoku  jestem bo  nie wiedziałam ze przed przecena kosztowała 179 zł . Miałam maly problam bo  nie wiedziałam  z  czym ją zestawić , ale przeglądajac zdjęcia innej  blogerrki  , dostałam natchnienia  i skomponowałam ja z  sukienka koronkowa  z H&M równiez, bodajże Anka mucha miała ja w You Can Dance . Do  tego  czarna torebeczka mala  kopertowka z  HOUSA z ćwiekami i   oficerki bo  to  moje jedyne chyba buty ktore nie przeciekaja !
tymczasem uciekam buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz