piątek, 25 marca 2011

Powrót.

Hej  Kochani ! O jeju  jak dlugo mnie tutaj  nie było,  zaniedbałam bloga, wybaczcie mi!
 Ale ostatnio  moje zycie totalnie zawirowalo,  ponownie staram sie o  wywalczenie lepszego  odszkodowania z PZU, przeprawdzam się tak to  chyba najważniejsze! No  i  nauka same egzaminy! ale poki  co  do  przodu   i tak ma byc ,  jeszcze tylko  dwa , i chyba najgorsze !.  Więc naprawde ostatnimi  czasy  sporo  sie u  mnie działo ! Dzisiaj   nie dośc ze fatalna pogoda , to  na dodatek  wizyta   u  dentysty  , która wbrew pozorom była przyjemna , tak tak  moge powtórzyć WIZYTA U  DENTYSTY  BYŁA PRZYJEMNA! od pewnego  czasu  chodze prywatnie , niestety  pochłania to  trochę gotówki  , ale jest  bardzo  zadowolona z efektu! Co  jeszcze   mam napisac  sporo  tego  ale co  najważniejsze ,   od jakiegos pól roku  bardzo  podobaja mi  się wlosy  z  odrostem  zwane popularnie Ombre hair, byłam  na konsultacji  u  fryzjera  cena 150  zl troche mnie przerazila, chocby  ze względu  ze ostatnio  u  mnie  trochę krucho  z gotówka , przeprowadzka , uczelnia , lekarze itp....
Wiecie co ?   jutro  chyba zabiore sie sama  ,  musze tylko  poczytac w  internecie o  jakis dobrych  rozjasniaczach  i  spróbuje, najwyżej  zgole  włosy  no  cóz , nie  ma ryzyka niema zabawy  .
 przedstawiam wam moja dzisiejsza fotografie z  jeszcze cudowniejszym (nie drogim) kapeluszem z  bershki    za 29  zl prześliczny  o   dawien dawna poszukuje takiego  z  duzym rondlem , w  ogóle to  zakochałam się w  kapeluszach  pomimo  że  jak ide w  moim cudownym  miescie  ulica to  wszyscy  patrza jakby  kosmite zobaczyli, tak to  jest  jak mieszka się w małej  mieścince !
 Ostatnio  miałam tez przyjemnośc testować super lakier  cracking  efekty popekania cos nie bywałego  zakochałam sie od pierwszego  "pomalowania", mam biały a  teraz poluje na czarny ,  jutro  wstawie fotografię z  efektem  lakieru  ! Kupiłam z Douglasie za 30  zl, lakier firmy IsaDora. A teraz uciekam robic cos dobrego  na kolację buzialki:):*


A na zdjęciu:
Hat-  bershka %
Jacket- H&m divided
 no  i  lakier  IsaDora :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz