sobota, 21 maja 2011

Powrót

Hej kochani! Oj  ale mam zaległości, ale ostatnio   naprawde mam malo czasu  by tu  zajrzeć, przeprowadzka wbrew pozorom to   okropieństwo, ale przynajmniej  ile ciekawych rzeczy  sie odnalazło,   co  jeszcze studia i zaliczenia , latanie po  parkach  i  stawach  fotografowanie i  opisywanie koszmar, juz wole pisac egzaminy no  ale cóż.....




aaa właśnie od   jakiegos czasu  zamawiam sobie ciuszki  z  outletowej  hurtowni  Avanti  , a wy ja znacie bardzo  fajna ,  ciuszki  może nie szczyca sie super jakościa ale za 10  zl to  nie ma co  liczyc na super gatunek!
Poniżej  link, w sumie to  moge wam polecic , w  miare szybka realizacja zamówienia  więc ok.
http://picasaweb.google.com/112138777880556795459/ODZIEZDAMSKA#
Ostatnio  pozwolilam sobie zakupic kilka rzeczy  , i  własnie czekam na kuriera!
Jutro  wraca moj  Martus z  UK , juz sie doczekac nie moge , niestety  pobyt jej chwilowy  tylko  do  26 maja , no  ale zawsze cos.... , ja planuje w  lipcu  wyleciec, o  ile wsiąde do  samolotu  hehe juz teraz sie smieja ze nie wejde ,mam jakies glupie fobie,  odnoszące się np. do  ruchomych  schodow, windy oj szkoda gadac, no  i  co  najważnijesze moj  lek  wysokosci, ostatnio  zaczelam z tym walczyc , i  moge sie pochwalic malymi  sukcesami  .
 ok ja uciekam kochani  spać bo  padnięta jestem , jutro  wrzuce moje zkupowe male szaleństwa :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz