sobota, 11 czerwca 2011

London boys

.....
akuku
 Witajcie Witajcie, ileż to  już czasu   od mojego  ostatniego  posta. Więc na wstępie pragnę zaznaczyć że ostatnio   mje zycie toczyło się na szybkich obrotach, referaty prace egzaminy zaliczenia i   przeprowadzka oj   łatwo  się mówi  "przeprowadzka", ale toć to  małe piekiełko, ale jakoś dalismy rade i  dzisiaj   pisze  notke z  mojego  cudownego  pokoju , jestem strasznie zachwycona jego  wystrojem  , którego  sama dokonałam.  POstaram się później podzielić z wami  tym efektem .
 Co   nowego  modowego  u  mnie , hmm , no nic ciekawego  po  staremu, ostatnio   staram się ograniczać swjoe wydatki, dzisiaj  robie totalny  renament w mojej szafie, gdyż mam za dużo  ciuchów w których  nie  chodze, których  nawet nie ubrałam, napewno  wspominałam już o tym wcześniej  w  postach.
Przekopuję  pliki  ze zdjęciami  by móc wstawić coś ciekawego  i   hmmm nic szczególnego nie mam:(
AAAaa kupiłam sobie swietny statyw  w  Lidlu  za 24 zł bodajże wygina sie można nawet na drzewie umieścic polecam każdemu  naprawdę warto  potem go  pokaze! Dla takich  amatorów jak ja w sam raz!:0 A tymczasem uciekam przerabiać bluzeczkę ( naklonił mnie do  tego  artykuł z czerwcowej  glamour) bokserka+ agrafki:)
Trzymajcie się cieplutkoooo buźka :*:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz