wtorek, 6 września 2011

Lady in black

hej  kochani!


Właśnie oglądałam powtórkę serialu  :"Brzydula" i  jestem pod wrażeniem kreacji  Malgosi  Sochy, super elegancko,  piękna satynowa koszula,   spódniczka z  wysokim stanem i  czarne szpilki, wyglądała obłędnie , nie udało mi  sie  uchwycic  tego  na zdjęciu  ktore probowałam wykonać,  bardzo  prosty stroj  ale Gosia wyglądala   naprawde slicznie !


Spódniczkę która miała na sobie , o dziwo  rownież posiadam ,  kupiona dwa lata temu  w river island ,  ale jakos nie miałam okazji  by ja przyodziać, niestety tego  czego   brak  w  mojej garderobie to  białe koszule, no  może oprocz dwoch   ( jedną z  nich  równiez prezentowała Gosia tym razem w serialu    Prosto  w serce  , kupiona w top secret za 29  z ).  Zaraz będe buszowac po  ebayu  w poszukiwaniu  tej  idealnej  ale nie wiem czy  zwykłej  bawełnianej  czy  satynowej, z  koleji  bardzo  spodobała mi  sie koszula z  kolekcji  jesiennej  ZARY, zaraz poszukam zdjęcia .  O dziwo  nie jest  to  biała koszula, a taka jakby piaskowa z czarnym.


 I  jak co  myślicie o  koszuli , w   połaczeniu  z  ołówkowa czarna  spodniczką z  wysokim stanem  ?
ZARA- 169  zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz