sobota, 17 września 2011

shopping !

Hej kochani!
Ostatnie 3 dni  istne szaleństwo  , wędrówki  od rańca do  wieczora po  Wielkopolskich   i Pomorskich  Galeriach. Miałam takie maluśkie nadzieje na spotkanie jeszcze kilku  fajnych  rzeczy  z wyprzedaży, z  listy  rzeczy  ktore bym chciała była tylko   sukienka z Zary  i   w kolorze niebieskim, a  nie pomarańczowym jak chciałam i  do  tego  rozmiar L wisi  na mnie :( ale damy  rady! Zakupiona została za 39 zł. Sukienkę miała na sobie  Gosia Socha , nie wiem czy  wspominałam ale oszalałam kompletnie na punkcie tej  kobiety i  jej stylizacji! . Po drodze zajrzałam do  galerii  Malta w  Poznaniu  gdzie wisiały dwie ostatnie sztuki  spodnii moro   TRF za 29  zł tak tak , grzechem było ich  nie wziąc, niestety  był  tylko  rozmiar 40  i  38 , wziełam 40  , powiem wam tylko  ze wypadaja  mniejsze, smiało 38,  i  sa krotkie  . Na szczescie udało mi  się wepchnać dupkeeee , zrobiłam 20  przysiadów i  sa super !. Musze wam powiedziec że u  mnie z rozmiarówka to  totalna masakra, góre nosze S a  dol  40 a nawet 42  czasami, kwestia tego  że mam długie nogi, a  nie stac mnie na kupno  oryginlanych  spodnii  gdzie można dopasowac dlugosc do  pasa, a po  drugie te spodnie sa strasznie sztywne typowy  jeans,  osobiscie wole kochane  goodiesy! elastyczne!!!
Ok  powracam do   dalszej  częsci  sprzątania , a  potem top model  i  prosto  w serce! W końcu  obejrze ulubione programy, bo  w tygodniu  było ciężko!
Poniżej  zdjęcia zakupów:
ZARA - 29 ZŁ %

ZARA- 39  ZŁ %


2 komentarze: