poniedziałek, 12 grudnia 2011

Chorwacja

Witajcie  
  OJ  JAK DAWNO  NIE ZAMIESZCZAŁAM POSTÓW ŁOOOOOOOOOOO
 Ale od dzisiaj  to  zmieniam, niedługo  minie rok  od momentu  zalozenia bloga, chciałabym wprowadzic małe zmiany, codziennie zamieszczac zdjęcia z  moimi stylizacjami , ostatnio  troche szalonymi, może kilka filmików hmm?
 Co  u  mnie zmieniło się przez ostatni czas, więc spędziłam dwa cudowne tygodnie na wycieczce w Chorwacji  ,  jedno  z  moich  marzeń spełniło się  więc jestem przeszczesliwa.  Moje zdrowie jak najbardziej  ok, noga poki  co  nie "szwankuje". Wiecie co  pobyt w chorwacji  wyzwolil we mnie  jakas druga osobe  bardzo  pewna siebie   kochajaca zycie. Mam tyle energii   jak chyba jeszcze nigdy  wcześniej, i też ta energia przyczyni  sie do   systematycznych  wpisów  na blogu.  Póki co  zamieszczam kilka zdjęc w Chorwacji. Wycieczke wybralam z  biura podrózy  rainbow tours, i  nie zawiodłam sie , poniewaz wypad był jak najbardziej udany. Turnus obejmował :  Słowenię i  jaskinie postojna , tak nawiasem chciałam się pochwalić że udało mi  sie wyzbyc  odwiecznego  leku  wysokości , nawet nie wiecie jak jestem z tego  powodu  hmm  :"cholernie " dumna !!!, Split i  Trogir, a także Dubrownik , Pohorje, riviera makarska !


Pozdrawiam buziolki !










1 komentarz: