niedziela, 17 lipca 2011

clutch bag

Hej  hooo!

Oj ostatnio post  z  4 lipca , a dzisiaj  17   :(. Wchodze tutaj praktycznie codziennie , a  brak natchnienia na napisanie posta,  przeglądam mase blogów i  to  nie tylko  tych  o  modzie, co  pochłania czasami  naprawde sporo  czasu !. Jeden z  moich  ulubionych    to  blog  Honoraty  Honey,  tak tak.  Bardzo  poztywna dziewczyna, wiedząca czego  od zycia chce, i  to mi  się podoba. Pomimo  krytyki  nie poddaje sie, i tak powinno  być!. Osobiście nie wiem czy  zniosłabym  to, mam na myśli  krytyke ,z  która i  ja ostatnimi  czasy  sie spotkałam, i  nie zaciekawie zareagowałam nerwami   itp.....
 Ale , postanowiłam zacisnąc zeby  i  każda krytyke przyjac ze stoickim spokojem , może ktos prawde mówi  surową prawdę ?  .
A nawiasem mówiąc wybieram się dzisiaj  na koncert Honoraty  na eske. Zdjęcia powstawiam później!


ASOS  20  GBP
Przeglądajac wczoraj  allegro natknełam sie na te oto  kopertówki, i zakochana jestem  na maxa, cena  z przesyłka ok  100 zł, a wy jak myslicie? Warto,  na asosie , również odkopałam kopertówki  w cenie 83 zł, przesyłka jest nadal darmowa więc warto by było skorzystać. Poniżej  wrzucam fotografie!
New Look cena ok  50  zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz