wtorek, 19 lipca 2011

Sale

hej  hej!
chciałam sie pochwalic kilkoma rzeczami  które ostatnio  udało mi  sie upolowac i   zakupy zmiescily  się w kwocie 200 zł. Najdroższa była kopertówka, ale naprawde warto  , zastanawiałam sie w  poprzednim poście  nad zakupem  innych, az przypadkowo  trafiłam na stronę  www.pakamera.pl i  zakochałam się w tej  beżowej od pierwszego  wejrzenia.. A  kwestia wyprzedaży w sklepach  to  masakra, wszystko  jest   przebrane , nic ciekawego niema, udało mi  się całkowicie przypadkowo  odkopać w zarze na dziale TRF  jedwabna koszulkę ze zlotym zameczkiem --> śliczna!.  Uciekam  łapać promienie slońca, bo   nie wiadomo  kiedy  nadarzy  się kolejna okazja, a  moje blade nogi  wołają o  pomste do  nieba hehe
Skirt-  Bershka -  %% 29,90

Vest- Zara- %% 39 zł

dress- Zara  ok  35 zł

 kopertówka  XL  http://www.pakamera.pl  ok 100 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz