czwartek, 30 grudnia 2010

Aliens

 hej  Kochani!
 Aż wstyd sie przyznac ale  wstałam dopiero  godzine temu, wczoraj  do  póxnego  wieczora oglądałam jakis program na MTV bodajże "Szał ciał" wersja PL hehe
Miałam tyle napisac , a  teraz pustka w  głowie ajć
Więc tak wstawiam zdjęcie  sukieneczki   LIPSY LONDON , dla dziewczyn które chciałyby  ja kiedyś zakupić to  radze rozmiar mneijsza niż zwykle , bo  wypadaja dośc duże. Na sylwetce super sie prezentuja , materiał tez nie jest  zły  ale mechaci  się  i trzeba uważać  bo  naprawde jest  bardzo  ale to  bardzo  delikatny, zwłaszcza górna częsc "biustowa", a  tak poza tym to  wszystko  ok!
Wstawiam również zdjęcie chusty  która nabyłam w  ubiegłym tygodniu w  cenie 20  zł, chusta firmy Stradivarius  , bardzo m  się spodobała z  racji  tego  że już od dawna polowałam na oryginalnego  alexandra mcqueena , a chusta ze Stradivariusa jest  łudząco  podobna ,a  w y co  o  niej  myślicie?
 na końcu  dodaje moje ulubione zdjęcie , w  równie ulubionej  czapie od river island !


Mialam jechac do  Bydgoszczy  ale tak jakos za bardzo  to  mi  sie nie chce , brak sił witalnych  , starzeje się?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz