poniedziałek, 27 grudnia 2010

Mróz

ZIMA ZIMA ZIMA....
 Własnie wróciłam do  domciu  , tak zmarzłam że szkoda słow, jest smiało  z  10  kresek  na minusie.
A Madzia  na dodatek   nie zabrała czapy  , a  o rękawiczkach  zapomniała. Ale już wygrzewam sie  oczywiście przy  moich piosenkach   italo  disco  i  z  barszczykiem:)
Wstawiam zdjęcie  moich pazurów, foto  nie wyszło za ciekawie( chodzi  mi  o ostrość, i na dodatek  łapki  zmarznięte) ale co  tam:)
lakier szary  kupiony na bazarku  za 2,5 złotego.
A własnie dotarły dzisiaj do  mnie paczuszki  wśród nich  sukienka LIPSY LONDON, niestety  zaszła pomyłka dostałam rozmiar L a  chciałam M i  troche za duża ,  a  co  najgrosze to  to  że inna kolorystyka:(:(:( . Później  wam pokażę

Aha i  jeszcze  jeansowe spodenki  na mnie , zdjecie  zrobione w  moim pokoju tak na szybkiego  , wybaczcie ale dopiero  zapoznaję się z  aparatem:(

i  jeszcze jedno  zdjątko   w  czapie słynnej  zresztą futrzanej  z  H&M cena 39,90 .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz