środa, 29 grudnia 2010

Future brain

Witajcie :)
Właśnie wróciłam do  domku  ,ale  mrozik   na dworze,  luby  postarał się i  zrobił  przesmaczna  kolacyjke i  tak mnie tuczy  ale  cóż Kocham go  nad zycie o !

Dotarła dzisiaj do  mnie kurteczka kupiona na ebay-u  za 4,65 zł   z  H&M oczywiście jutro  wstawię zdjęcie , mam juz taka fuksjowa i  czarna  oczywiście kupione  za kwote podobną jak powyżej :). Wstawię tez zdjecie tej  sukienki  LIPSY!
Jutro  także wybieram się   do  bydgoszczy   na zakupy  ,planuje kupic buty  w deichmanie  kozaki  przecenione z 140  zl  na 70 , mam nadzieję że jeszcze beda ale cos czuje  że raczej  nie ,a   mogłam je kupic wczoraj  to  się wahałam bo  o  rozmiar za duże, ale lepiej  za duże jakby miały być za małe...
ok  kochani  ja uciekam , trzymajcie się cieplutko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz