niedziela, 19 grudnia 2010

Life is Life

hej  :)
Wczoraj  miałam dodac zdjęcie mojej  robótki  ręcznej  hehe  niestety    mój cudowny  internet odmówił posłuszeństwa. Co  do  żakietu  może  nie wyszło to  idealnie ale w sumie podoba mi  się.
Jeżeli  chodzi  o  ćwieki   to  pozostały mi  po  starym pasku   kupionym gdzieś na bazarku  bodajże za 4 zł.Więc koszt  łaczny  to   6 zł  :)
żakiet Marks&Spencer cena 2 zł.
Dzisiaj   skusiłam się i   polatałam  z  moim lubym po  sklepach  prezenty i  jeszcze raz prezenty , a  efekt tego  taki  ze siedze z herbata z  miodem  gardlo   mi  zaraz wygryzie  kicham i kaszle :(.
A właśnie przez ostatnie pol roku  testowałam tusze do  rzęs  jutro  wstawie zdjęcie i   napisze jakie sa moje odczucia .A teraz uciekam  bo  osmarkam cała klawiaturę hehe .Pozdrawiam .    / miediewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz