środa, 22 grudnia 2010

urodzinki.

hej  Kochani!
 Co  u  mnie , a  więc dzis moje urodziny tak  kończe 22 latka  heheh. Dziekuje wszystkim za miłe  slowa i  super prezenty . Jutro  postaram sie wstawić co  ciekawego  dostałam ! jeszcze raz strasznie dziekuje ze pamiętaliście . urodziny urodzinami  a ja nadal chora ale  zgrzeszyłam i  wypiłam wino  no  ale  jak mogłam  odmówić  hehe. oczywiście do  południa latałam za prezentami  ,  także wszystko  już zapiete na ostatni  guzik!.
W nawiązaniu  do  poprzednich  postów zakupiłam ten kożuszek na Allegro  teraz tylko  cierpliwie czekam az  nadejdzie !
Dzisiaj  z rana latałam na poczte w  końcu  przyszły moje paczuszki  z  UK, a  później  wypatrywałam jakis fajnych  botków z  futerkiem , zreszta bardzo  modnych  w  ostatnim sezonie i oczywiście mam juz jedne upatrzone cena  15 GBP! . A co  wy  o  nich  myślicie ? 
Pozdrawiam /miediewa
 uciekam pracować nad nowym nagłowkiem mojej strony !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz