poniedziałek, 27 grudnia 2010

święta, święta i po świętach...

hej  kochani:)
Ajć dawno  mnie tutaj nie bylo ,  ale spędziłam cudowny weekend w  gronie super osób. Paulina dziekowac za Hades :* ( ahhh te zapachy  ).
Święta święta i  po  świętach  kg przybyło hmm chyba nie , nie jest  tak źle :)

Zaraz wstawie zdjęcie spodenek  z jeansu  które wychaczyłam w  ubiegłym tygodniu  , za...... tylko  się nie smiejscie 0,50  gr na wyprzedazy spodenki  są nowe z  metkami  jak będzie widac na zdjęciach  sa super , świetnie podkreslaja talie, może mam długie nogi  bo  jestem wysoka ( 180 cm ) , ale nie sa najszczuplejsze, a  spodnie dlugościa nie grzesza , ale co  tam  uwierzcie czuje się w  nich  super sexownie i  tego  trzeba sie trzymać:)
A ja teraz uciekam kochani   malowac pazury   i lece do  babci   trzymajcie się CIEPŁO!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz